Voor de gemeentelijke werkorganisatie HLTsamen (Hillegom, Lisse & Teylingen), ontwikkelde Springstof een videostrategie waarmee nieuwe medewerkers voor de Buitendienst aangetrokken moesten worden.
In een serie van 5 video’s werd getoond hoe divers het werk bij de buitendienst is en hoe veel plezier de medewerkers hebben in het uitvoeren van hun taken.
De video’s zijn via verschillende kanalen ingezet, waaronder op TV west, Omroep Bollenstreek en via advertentie campagnes op YouTube, Facebook en Instagram.
Uiteindelijk hebben de video’s dankzij deze gecombineerde distributie strategie een groot publiek weten te bereiken: meer dan 100.000 mensen op TV en meer dan 30.000 views op internet.
Dit resulteerde voor de buitendienst in meer dan 150 aanmeldingen voor sollicitaties, waardoor hun vacatures binnen no-time waren vervult.
Op deze pagina staan een aantal voorbeelden van de gemaakte video’s, de rest van de video’s zijn via deze pagina te zien.
- Concept ontwikkeling
- Camera
- Montage
- Productie
- Regie